Privacy policy

Original version (Dutch)

PRIVACYVERKLARING

Zodra je onze website taxandmore.nl bezoekt of contact met ons opneemt, ontvangen we informatie over jou. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we met die informatie doen. We gaan altijd zorgvuldig met je informatie om en slaan die veilig op. Heb je vragen of wil je weten welke informatie we van je hebben, neem dan contact op met ons. We kunnen deze privacyverklaring aanpassen als we dat nodig vinden. We raden je daarom aan om deze privacyverklaring regelmatig te bekijken, zodat je van deze wijzigingen op de hoogte bent. Deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 08 oktober 2024.

Inhoudsopgave

  1. Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
  2. Wie gebruikt je gegevens?
  3. Van wie gebruiken we gegevens?
  4. Hoe komen we aan je gegevens?
  5. Welke gegevens van je gebruiken we?
  6. Waarvoor gebruiken we je gegevens?
  7. Hoelang bewaren we je gegevens?
  8. Met wie delen we je gegevens?
  9. Waar slaan we je gegevens op?
  10. Hoe veilig zijn je gegevens bij ons?
  11. Wat mag je van ons vragen?
  12. Welke regels gelden voor deze privacyverklaring?
  13. Welke cookies gebruiken we?
  14. Wat doen we met gegevens van minderjarigen?
  15. Heb je een vraag over deze privacyverklaring?

1. Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?

Deze privacyverklaring is van toepassing op alle persoonsgegevens die we verwerken en op alle domeinen die aan ons gerelateerd zijn. Het gaat hier om de persoonsgegevens van iedereen die weleens contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht, zoals bezoekers, klanten en zakelijke contactpersonen. Persoonsgegevens zijn alle gegevens die herleidbaar zijn tot jou als individu, zoals je naam, telefoonnummer, IP-adres, klantnummer of surfgedrag. Wil je meer weten over persoonsgegevens, kijk dan op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.

2. Wie gebruikt mijn gegevens?

Tax & More is verantwoordelijk voor de website taxandmore.nl en daarmee de verantwoordelijke organisatie voor het gebruik van je persoonsgegevens zoals beschreven in deze privacyverklaring. De volledige gegevens zijn:
Tax & More
Hoefakkers 2
5133CJ Riel
17271645

3. Van wie gebruiken we gegevens?

We verwerken de persoonsgegevens van iedereen die contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht. Dit zijn onder meer bezoekers, particuliere klanten, zakelijke klanten en contactpersonen van onze partners.

4. Hoe komen we aan je gegevens?

We krijgen de gegevens rechtstreeks van jou zodra je:

  • onze website bezoekt
  • een account aanmaakt
  • gegevens invult op onze website
  • contact opneemt met ons via mail, telefoon of op andere manier

5. Welke gegevens gebruiken we van je?

We maken gebruik van de volgende gegevens:

  • naam
  • geslacht
  • woonadres of vestigingsadres
  • bezorgadres
  • e-mailadres
  • telefoonnummer
  • betaalgegevens
  • BSN
  • geboorteplaats
  • geboortedatum
  • leeftijd
  • opleiding(sniveau)
  • salaris
  • functie
  • fotomateriaal
  • financiële gegevens
  • filmmateriaal
  • belastingaanslagen

Daarnaast gebruiken we de volgende bijzondere gegevens van je:

  • medische gegevens

6. Waarvoor gebruiken we je gegevens?

We gebruiken je persoonsgegevens alleen voor het doel waar we die voor mogen gebruiken:

  • we hebben van jou je toestemming gekregen om je persoonsgegevens te gebruiken
  • we gebruiken je gegevens omdat we je als klant de beste service willen geven en we dat zonder die informatie niet kunnen doen
  • we gebruiken je gegevens om ons te houden aan de wet, zoals gegevens bewaren voor de belastingdienst

7. Hoelang bewaren we je gegevens?

We bewaren je persoonsgegevens zo lang als we dat volgens de wet moeten doen en zo lang als nodig is voor het doel waarvoor we je gegevens gebruiken. Zolang je bijvoorbeeld klant bij ons bent, bewaren we je gegevens volgens de wettelijke bewaartermijn van zeven jaar. Daarna bewaren we je gegevens alleen voor statistische doeleinden en om eventuele klachten of juridische zaken af te handelen. Wil je meer weten over hoelang we specifieke gegevens van je bewaren, neem dan contact met ons op.

8. Met wie delen we je gegevens?

We kunnen je persoonsgegeven geven aan anderen. We doen dit alleen als:

  • we van jou je toestemming hebben gekregen om je persoonsgegevens te gebruiken,
  • je klant bij ons bent,
  • we dat moeten doen om ons te houden aan de wet.

9. Waar slaan we je gegevens op?

We verwerken je gegevens binnen de Europese Economische Ruimte (EER). Dit houdt in dat we ook je gegevens binnen de EER opslaan. Heb je hierover vragen, neem dan gerust contact met ons op.

10. Hoe veilig zijn je gegevens bij ons?

We hebben er veel aan gedaan om je gegevens zowel organisatorisch als technisch zo goed mogelijk te beveiligen. We hebben onze systemen en verschillende communicatiemiddelen beveiligd om ervoor te zorgen dat je gegevens niet in de handen van anderen terechtkomen. Je gegevens zijn dus veilig bij ons. Ook zorgen we ervoor dat je gegevens alleen worden gebruikt door mensen die daar van ons toestemming voor hebben gekregen. Heb je vragen over de specifieke manier van beveiligen, neem dan contact met ons op. Wanneer we je gegevens delen met anderen, dan zijn zij ook verplicht om daar met dezelfde zorg mee om te gaan als wij. Merk je dat dit niet zo is, laat het ons ook weten.

11. Wat mag je van ons vragen?

Omdat we persoonsgegevens van je gebruiken, heb je verschillende rechten. Deze rechten zetten we hieronder voor je op een rijtje.

Recht op informatie

We moeten je op een begrijpelijke en heldere manier uitleggen wat we met je gegevens doen en welke controle je daarover hebt. Daarom leggen we in deze privacyverklaring uitgebreid uit welke gegevens we van je verzamelen en hoe we met je gegevens omgaan.

Recht op inzage

Je mag ons altijd vragen om je gegevens die we van je hebben in te zien.

Recht op correctie

Je mag ons vragen om je gegevens te laten corrigeren als deze niet juist of onvolledig zijn.

Recht om bezwaar te maken

Je mag bezwaar maken tegen de verwerking van je gegevens als je het niet eens bent met de manier waarop we met je persoonsgegevens omgaan. Dit recht geldt voor de gegevens die we gebruiken voor direct marketing. Zo kun je bij ons aangeven dat je niet langer mail van ons wilt ontvangen. Dat geldt ook voor gepersonaliseerde aanbevelingen op onze website.

Recht op dataportabiliteit

Ben je klant bij ons of heb je toestemming gegeven voor het gebruik van je gegevens, dan mag je ons vragen om je de digitale gegevens te sturen die we van je hebben. Zo kun je die gegevens overdragen aan een andere organisatie als je dat wenst.

Recht op beperking

Je mag ons vragen om het gebruik van je gegevens te beperken. Dit betekent dat we in bepaalde gevallen je gegevens alleen mogen bewaren maar niet gebruiken.

Recht om vergeten te worden

Je mag ons vragen om alle gegevens die we van je hebben te verwijderen. We verwijderen dan alle gegevens die tot jou herleidbaar zijn. In sommige gevallen kunnen of mogen we je gegevens nog niet verwijderen. Zo moeten we sommige gegevens 7 jaar bewaren voor de belastingdienst.

Recht om een klacht in te dienen

Je mag een klacht indienen over de wijze waarop we met je gegevens omgaan. Heb je een klacht dan lossen we die graag voor je op. Neem daarvoor contact op met ons. Ook mag je je klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens neerleggen. Uiteraard hopen we dat het niet zover komt, maar in het uiterste geval mag je ook naar de rechter stappen. In dat geval is het de rechtbank in de vestigingsplaats van Tax & More die je klacht gaat behandelen.

Hoe dien ik een aanvraag of klacht in?

Stuur je aanvraag of klacht naar ons via [email protected]. We verwerken je aanvraag of klacht binnen 30 dagen. Gaat het om meerdere aanvragen of klachten of is je aanvraag of klacht complex, dan kan dit meer tijd met zich meebrengen. In dat geval nemen we uiterlijk binnen 60 dagen contact met je op. We kunnen je vragen om je te identificeren. In dat geval vragen we bij je gegevens op om er zeker van te zijn dat je de juiste persoon bent van wie de persoonsgegevens zijn.

12. Welke regels gelden voor deze privacyverklaring?

Onze privacyverklaring moet aan verschillende voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden vind je met name terug in de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Daarnaast de algemene regels die volgens de Nederlandse wet gelden van toepassing op onze privacyverklaring.

13. Welke cookies gebruiken we?

Je kunt zelf aangeven welke gegevens we van je mogen gebruiken. Heb je ons toestemming gegeven voor het personaliseren van je profiel op basis van je surf- en zoekgedrag, dan kunnen we onze website speciaal op jou instellen zodat het gebruik ervan makkelijker en persoonlijker wordt. We doen dit met behulp van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan onze website geplaatst wordt op je hardware.
We gebruiken de volgende soorten cookies op onze website:

  • functionele cookies, zoals sessie- en login cookies voor het bijhouden van sessie- en inloginformatie.
Cookie Duur Beschrijving
cookieyes-consent 1 jaar CookieYes stelt deze cookie in om de toestemmingsvoorkeuren van gebruikers te onthouden, zodat hun voorkeuren worden gerespecteerd bij volgende bezoeken aan deze site. Het verzamelt of slaat geen persoonlijke informatie op over de bezoekers van de site.
wpEmojiSettingsSupports Sessie WordPress plaatst deze cookie wanneer een gebruiker met emoji's op een WordPress-site interageert. Het helpt bepalen of de browser van de gebruiker emoji's correct kan weergeven.
wordpress_test_cookie Sessie Tijdelijke cookie waarmee wordt onderzocht of WordPress cookies kan plaatsen.
wordpress_logged_in_ Permanente Ingelogde gebruikers opslaan

14. Wat doen we met gegevens van minderjarigen?

We richten ons met onze website of als organisatie niet specifiek op minderjarigen. Dit houdt in dat als je jonger bent dan 18 jaar, je toestemming nodig hebt van een ouder of voogd om gebruik te maken van onze website. Ben je bij je bezoek aan onze website of webshop minderjarig, dan gaan we ervan uit dat je voor je bezoek deze toestemming hebt gekregen.

15. Heb je een vraag over deze privacyverklaring?

Heb je een vraag over onze privacyverklaring? Neem dan gerust contact op met ons door een mail te sturen naar [email protected]. We helpen je graag.

Downloaden in PDF-formaat

English translation

PRIVACY STATEMENT

As soon as you visit our website https://taxandmore.nl or contact us, we receive information about you. In this privacy statement we explain what we do with that information. We always handle your information with care and store it securely. If you have any questions or want to know what information we have about you, please contact us. We can adjust this privacy statement if we deem it necessary. We therefore recommend that you regularly review this privacy statement so that you are aware of these changes. This privacy statement was last modified on October 8, 2024.

Table of contents

  1. When do you apply this privacy statement?
  2. Who uses your data?
  3. Whose data do we use?
  4. How do we obtain your data?
  5. Which data of yours do we use?
  6. What do we use your data for?
  7. How long do we store your data?
  8. Who do we share your data with?
  9. Where do we store your data?
  10. How safe is your data with us?
  11. What can you ask of us?
  12. What rules apply to this privacy statement?
  13. Which cookies do we use?
  14. What do we do with data from minors?
  15. Do you have a question about this privacy statement?

1. When do you apply this privacy statement?

This privacy statement applies to all personal data that we process and to all domains that are related to us. This concerns the personal data of everyone who has ever had contact with us or visited our website, such as visitors, customers and business contacts. Personal data is all data that can be traced back to you as an individual, such as your name, telephone number, IP address, customer number or surfing behaviour. If you want to know more about personal data, please visit the website of the Dutch Data Protection Authority.

2. Who uses my data?

Tax & More is responsible for the website https://taxandmore.nl and therefore the responsible organisation for the use of your personal data as described in this privacy statement. The full details are:
Tax & More
Hoefakkers 2
5133CJ Riel
17271645

3. Whose data do we use?

We process the personal data of everyone who has had contact with us or visited our website. These include visitors, private customers, business customers and contacts of our partners.

4. How do we obtain your data?

We receive the data directly from you as soon as you:

  • visit our website
  • create an account
  • fill in data on our website
  • contact us by email, telephone or in another way

5. What data do we use from you?

We use the following data:

  • name
  • gender
  • home address or business address
  • delivery address
  • email address
  • telephone number
  • payment details
  • BSN
  • place of birth
  • date of birth
  • age
  • education (level)
  • salary
  • position
  • photo material
  • financial data
  • film material
  • tax assessments

In addition, we use the following special data from you:

  • medical data

6. What do we use your data for?

We only use your personal data for the purpose for which we are allowed to use it:

  • we have received your permission from you to use your personal data
  • we use your data because we want to give you the best service as a customer and we cannot do that without that information
  • we use your data to comply with the law, such as storing data for the tax authorities

7. How long do we store your data?

We store your personal data for as long as we are required to do so by law and for as long as is necessary for the purpose for which we use your data. For example, as long as you are a customer of ours, we will retain your data according to the statutory retention period of seven years. After that, we will only retain your data for statistical purposes and to handle any complaints or legal matters. If you would like to know more about how long we retain specific data about you, please contact us.

8. Who do we share your data with?

We may provide your personal data to others. We will only do this if:

  • we have received your permission to use your personal data
  • you are a customer of ours
  • we must do so to comply with the law

9. Where do we store your data?

We process your data within the European Economic Area (EEA). This means that we also store your data within the EEA. If you have any questions about this, please do not hesitate to contact us.

10. How safe is your data with us?

We have done a lot to secure your data as well as possible, both organizationally and technically. We have secured our systems and various means of communication to ensure that your data does not end up in the hands of others. Your data is therefore safe with us. We also ensure that your data is only used by people who have received permission from us to do so. If you have any questions about the specific method of security, please contact us. When we share your data with others, they are also obliged to handle it with the same care as we do. If you notice that this is not the case, please let us know.

11. What can you ask of us?

Because we use your personal data, you have various rights. We list these rights for you below.

Right to information

We must explain to you in a comprehensible and clear manner what we do with your data and what control you have over it. That is why we explain in detail in this privacy statement which data we collect from you and how we handle your data.

Right to access

You may always ask us to view the data we have from you.

Right to correction

You may ask us to correct your data if it is incorrect or incomplete.

Right to object

You may object to the processing of your data if you do not agree with the way in which we handle your personal data. This right applies to the data that we use for direct marketing. For example, you can indicate to us that you no longer wish to receive emails from us. This also applies to personalized recommendations on our website.

Right to data portability

If you are a customer of ours or have given permission for the use of your data, you may ask us to send you the digital data that we have from you. This allows you to transfer that data to another organization if you wish.

Right to restriction

You may ask us to restrict the use of your data. This means that in certain cases we may only store your data but not use it.

Right to be forgotten

You may ask us to delete all data we have about you. We will then delete all data that can be traced back to you. In some cases we cannot or may not yet delete your data. For example, we must store some data for 7 years for the tax authorities.

Right to file a complaint

You may file a complaint about the way in which we handle your data. If you have a complaint, we will be happy to resolve it for you. Please contact us for this. You may also file your complaint with the Dutch Data Protection Authority. Of course, we hope that it does not come to that, but in extreme cases you may also go to court. In that case, the court in the location of Tax & More will handle your complaint.

How do I file an application or complaint?

Send your application or complaint to us via [email protected]. We will process your application or complaint within 30 days. If there are multiple requests or complaints or if your request or complaint is complex, this may take more time. In that case, we will contact you within 60 days at the latest. We may ask you to identify yourself. In that case, we will request your details to ensure that you are the correct person whose personal data it is.

12. Which rules apply to this privacy statement?

Our privacy statement must meet various conditions. These conditions can be found in particular in the General Data Protection Regulation. In addition, the general rules that apply under Dutch law apply to our privacy statement.

13. Which cookies do we use?

You can indicate which data we may use from you. If you have given us permission to personalize your profile based on your surfing and search behavior, we can set up our website specifically for you so that its use becomes easier and more personal. We do this with the help of cookies. A cookie is a small text file that is placed on your hardware when you visit our website. We use the following types of cookies on our website:

  • functional cookies, such as session and login cookies for keeping track of session and login information
Cookie Duration Description
cookieyes-consent 1 year CookieYes sets this cookie to remember users' consent preferences so that their preferences are respected on subsequent visits to this site. It does not collect or store any personal information about the site visitors.
wpEmojiSettingsSupports Session WordPress sets this cookie when a user interacts with emojis on a WordPress site. It helps determine if the user's browser can display emojis properly.
wordpress_test_cookie Session Temporary cookie which is to probe the ability of WordPress to set cookies.
wordpress_logged_in_ Persistent Store logged in users

14. What do we do with data from minors?

We do not specifically target minors with our website or as an organization. This means that if you are younger than 18 years old, you need permission from a parent or guardian to use our website. If you are a minor when you visit our website or webshop, we assume that you have received this permission before your visit.

15. Do you have a question about this privacy statement?

Do you have a question about our privacy statement? Please feel free to contact us by sending an email to [email protected]. We are happy to help you.

Download in PDF format

IMPORTANT!

Please consider in the following periods I will be not available.

01-03-2025 till 10-03-2025

26-04-2025 till 12-05-2025

ATTENTION

Marta Miler

I have started to accept the application forms in order to do the tax statements about 2024. Be welcome to fill in the forms

 

 

 

If you were not registered in the Netherlands in 2024 or were registered only for part of the year and in the previous year (2023) you had arranged a certificate of (zero or low) income from your country and your situation has not changed, i.e. you still have no income from your country (or the income was very low), then you do not have to arrange a certificate of income about 2024 again.

Scroll to Top